برگزاری ۱۳۰ کارگاه تخصصی در جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال

به سازمان خبری موبنا به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، طاهریان معاون بخش نشست ها و کارگاه های آموزشی  گفت:در دوره اول و دوم جشنواره و نمایشگاه تقریبا ۱۰۰ و ۱۳۰ نشست و کارگاه برگزار شد که  با توجه به استقبال سال های گذشته امسال این کارگاه …

به سازمان خبری موبنا به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، طاهریان معاون بخش نشست ها و کارگاه های آموزشی  گفت:در دوره اول و دوم جشنواره و نمایشگاه تقریبا ۱۰۰ و ۱۳۰ نشست و کارگاه برگزار شد که  با توجه به استقبال سال های گذشته امسال این کارگاه ها و نشست ها افزایش خواهد داشت.
وی افزود: امسال در بخش برگزاری نشست ها حدا اقل برگزاری ۱۳۰ نشست پیش بینی شده است که تا زمان برگزاری این نمایشگاه تعداد این نشست ها افزایش خواهد داشت.
وی افزود:کار گاه ها و نشست های این دوره نیز در چار چوب ۶ بخش اصلی و ۸ بخش جانبی برنامه ریزی می شوند که افزایش کیفیت نشست ها از اهداف دوره سوم است.
 به گفته طاهریان هدف از برگزاری کارگاه ها و نشست ها ارتقا سطح دانش و مهارت عموم مردم و نیز متخصصان حوزه رسانه های دیجیتال  است.
وی افزود: به زودی برنامه زمان بندی این کارگاه ها از طریق پایگاه اینترنتی نمایشگاه  به آدرس www.dmf.ir اعلام خواهد شد. افرادی که تمایل به برگزاری کارگاه آموزشی و یا نشست تخصصی در موضوعات مرتبط با جشنواره و نمایشگاه را دارند می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره مراجعه کنند.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ ۸ تا ۱۸ مهرماه به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی  در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا