تکنولوژی ویژه سایبروم در مدیریت پهنای باند

به گزارش سازمان خبری موبنا، مدیریت پهنای باند بر اسا‌س شناسه‌کاربری Cyberoam ، استفاده از پهنای باند را بهینه ساخته و با کنترل پهنای باند روی گلوگاه‌ها، مانع از بین‌رفتن پهنای باند و مسدود شدن آن می‌شود. به شرکتها توصیه می‌شود تا با ممانعت از برنامه های غیر‌حساس که باعث افت کارایی شبکه می‌شوند ، …

به گزارش سازمان خبری موبنا، مدیریت پهنای باند بر اسا‌س شناسه‌کاربری Cyberoam ، استفاده از پهنای باند را بهینه ساخته و با کنترل پهنای باند روی گلوگاه‌ها، مانع از بین‌رفتن پهنای باند و مسدود شدن آن می‌شود. به شرکتها توصیه می‌شود تا با ممانعت از برنامه های غیر‌حساس که باعث افت کارایی شبکه می‌شوند ، کنترل امنیت پهنای باند را نیز به دست گیرند.
مدیریت پهنای باند Cyberoam با ترکیب توزیع بار روی ارتباط‌های چند‌گانه و جلوگیری از بروز بن‌بست Gateway ، راهکاری برای یک فعالیت جامع بدون وقفه و با پهنای باند بهینه‌شده ارائه می‌دهد.
تجهیزات دیواره آتش Cyberoam گذشته از اینکه قادر به تعریف خط‌مشی‌های پهنای باند برای اختصاص پهنای باند به ترافیک‌های کاری با اهمیت‌تر هستند، به شرکتها این توانایی را می‌دهند که دسترسی بی وقفه را برای کاربرها و برنامه های حساس فراهم آورند .
با بهره گیری از این تکنولوژی شرکتها می‌توانند بوسیله مشخص‌کردن حداقل و حداکثر پهنای‌با‌ند، سیاستهایی را برای اختصاص پهنای با‌ند تضمینی به کاربران ایجاد کنند.
پهنای‌با‌ند اختصاصی این اطمینان را می‌دهد که کاربران حساس، سطح یکسانی از پهنای باند را در زمانهای اوج ترافیک دریافت کنند . پهنای‌با‌ند اختصاصی و قابل افزایش ، به کاربران این اجازه‌ را می دهد تا در صورت امکان و اطمینان از بهینه بودن منابع شبکه، پهنای باند بیشتری دریافت کنند.
بوسیله مدیریت پهنای‌با‌ند Cyberoam ،میتوان پهنای‌با‌ند را برای یک کاربر در طی زمان خاصی از روز وقتی که دسترسی بدونِ وقفه لازم است فراهم کرد. با این کار شرکتها می‌توانند نقاط اوج پهنای ‌با‌ندکاری را در طول روز کمتر کنند. این کار نیاز به خرید پهنای‌با‌ند را به خاطر اوج بیش از حد در کار محدود کرده و باعث کنترل هزینه‌های عملیاتی می شود.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا