راه اندازی سرویس ۱۸۱۸ در استان مازندران

به گزارش سازمان خبری موبنا، حسن عباسپور با اعلام راه اندازی سرویس ۱۸۱۸ در تمامی شهرهای استان مازندران گفت : سیستم ۱۸۱۸ برای سهولت در پرداخت قبوض و ارایه خدمات غیرحضوری به تمامی مشترکان تلفن ثابت طراحی شده و امکان دریافت و پرداخت غیرحضوری قبوض را فراهم می کند.به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و …

به گزارش سازمان خبری موبنا، حسن عباسپور با اعلام راه اندازی سرویس ۱۸۱۸ در تمامی شهرهای استان مازندران گفت : سیستم ۱۸۱۸ برای سهولت در پرداخت قبوض و ارایه خدمات غیرحضوری به تمامی مشترکان تلفن ثابت طراحی شده و امکان دریافت و پرداخت غیرحضوری قبوض را فراهم می کند.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وی تصریح کرد: مشترکان می توانند از طریق تماس با این سامانه، آخرین دوره صورتحساب خود را دریافت و به کمک کارت های بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.
عباسپور ادامه داد: هموطنانی که در خارج از استان مازندران زندگی می کنند اما دارای خط تلفن ثابت در یکی از شهرهای استان هستند نیز می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۱۱۱۳۱۸۱۸ به این سامانه متصل شوند.
وی درباره نحوه عملکرد این سیستم گفت: مشترکان می توانند به کمک تماس با شماره ۱۸۱۸ وارد سامانه شده و با اطلاعاتی که از طریق تلفن گویا دریافت می کنند بعد از شماره گیری شماره خود، صورتحساب میان دوره ، آخرین دوره و دوره های قبل خود را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران خاطرنشان کرد: همچنین کاربران این سامانه می توانند پس از ارایه رمز کارت شتاب و رمز دوم خود مبالغ قبوض را حتی در صورت دریافت نکردن قبض پرداخت کنند.
وی ارایه این سرویس را گامی در جهت ایجاد دولت الکترونیکی عنوان کرد که استفاده فراگیر مردم از آن می تواند موجب صرفه جویی در زمان و هزینه آنها شود.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا