معرفی گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی S5233 که با قیمت ۱۸۲ هزار تومان در بازار تلفن همراه  به فروش می رسد توانست مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گیرد.صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی S5233 که با قیمت ۱۸۲ هزار تومان در بازار تلفن همراه  به فروش می رسد توانست مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSDTransFlash تا ۱۶ گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی S5233 به شمار می آید.
گوشی F480 سامسونگ که از حدود دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است با بهای فروش ۲۸۵ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی  دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت بهره می برد.
در همین حال گوشی S3600 سامسونگ به دلیل افزایش تقاضا توانست در لیست پرفروش ترین های سامسونگ قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی S3600 سامسونگ به شمار می آید.
این گوشی هم اکنون با قیمت ۱۲۸در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 گوشی I8910 ، D980، I900 و S8003 از جمله دیگر مدل های ساسمونگ هستند که در بازار تلفن  همراه توانسته از فروش خوبی برخوردار شود.
این چهار مدل فوق به ترتیب به بهای ۶۷۹ ، ۳۲۵، ۴۶۹ و ۴۶۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گیرد.
در همین حال گوشی های E251  ، C260 و C3053این برند نیز با قیمت فروش ۸۷ ، ۳۸ و ۸۹ هزار تومان به دلیل افزایش تقاضا در لیست پرفروشترین های این برند جای گرفت.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا