درآمد جهانی بازیهای موبایلی به ۳۲ میلیارد دلار می رسد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” چنل نیوزآسیا” ، این میزان درآمد نسبت به سال قبل رشدی معادل ۲۸ درصد را نشان می دهد.انتظار می رود درآمد حاصل از سرویس های سرگرمی موبایلی در سنگاپور با رشد سالانه ۸۵ درصدی ، درسال جاری میلادی به ۳میلیارد  و ۷۰۰ میلیون دلار برسد.بنابراعلام …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” چنل نیوزآسیا” ، این میزان درآمد نسبت به سال قبل رشدی معادل ۲۸ درصد را نشان می دهد.
انتظار می رود درآمد حاصل از سرویس های سرگرمی موبایلی در سنگاپور با رشد سالانه ۸۵ درصدی ، درسال جاری میلادی به ۳میلیارد  و ۷۰۰ میلیون دلار برسد.
بنابراعلام ” انجمن سرگرمی های موبایلی” ، پیش بینی می شود این روند افزایش درآمد در سالهای آتی همچنان ادامه داشته باشد .
انجمن یاد شده دلیل این ادامه روند افزایش درآمد صنعت سرگرمی موبایلی را تقاضا ی فزاینده برای عرضه و استفاده از بازیها و سرگرمی های ارزان قیمت موبایلی از جمله موسیقی موبایلی ، بازی ها  و فیلم های ویدیی موبایلی عنوان کرده اند.
براساس بررسی های انجام شده درشهرهای بزرگ ، تقاضا برای سرگرمی های موبایلی بعنوان  انتخاب گزینه های گوناگون در زمینه وقت گذرانی ، است.
تماشای فیلم ، استفاده ازبازی ها رایانه ای و حتی انجام عملیات بانکی درحین راه رفتن ، از جمله موارد انتخابی و مورد علاقه کاربران موبایل ذکر شده اند.
انجمن سرگرمی ها موبایلی اعلام کرد ، براساس نمودار تهیه شده از علاقه جوانان ، ۳۰ درصد از کاربران جهانی موبایل درسال جاری میلادی یک قطعه موسیقی کامل را دانلود کرده اند.
همچنین نتایج یک آمار گیری دیگر نشان داده است ، کاربران بالغ تر ، بیشتر به استفاده از برنامه های تلویزیون موبایلی علاقه دارند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا