اوباما درباره استفاده نوجوانان از فیس بوک هشدار دارد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، باراک اوباما به نوجوانان آمریکایی هشدار داد که گذاشتن اطلاعات شخصی بر روی وب سایت های شبکه اجتماعی ممکن است در آینده مورد سو استفاده قرار گیرد.این هشدار اوباما در پی افزایش تعداد کاربران وب سایت های شبکه اجتماعی همچون Facebook و MySpace صورت گرفته …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، باراک اوباما به نوجوانان آمریکایی هشدار داد که گذاشتن اطلاعات شخصی بر روی وب سایت های شبکه اجتماعی ممکن است در آینده مورد سو استفاده قرار گیرد.
این هشدار اوباما در پی افزایش تعداد کاربران وب سایت های شبکه اجتماعی همچون Facebook و MySpace صورت گرفته است.
در یک جلسه پرسش و پاسخ که با حضور اوباما و دانش آموزان ۱۴ و ۱۵ ساله تشکیل شد اوباما متذکر شد که همه افراد باید درباره اطلاعاتی که بر روی فیس بوک می گذارند دقت کنند زیرا این اطلاعات ممکن است در آینده مورد سو استفاده قرار گیرد.
مطالعاتی که در ماه ژوئن توسط careerbuilder.com انجام شد نشان داد که ۴۵ درصد کارمندان از وب سایت های شبکه اجتماعی برای جستجوی کار استفاده می کند که فیس بوک با داشتن ۲۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا یکی از اولین انتخاب های آنهاست.
اوباما در کاخ سفید مکررا از فیس بوک، توییتر و دیگر وب سایت های شبکه اجتماعی برای یافتن روش های میانبر رسانه ای و ارتباط برقرار کردن با آمریکایی ها استفاده می کند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا