آیین نامه خدمات چند رسانه در کمیسیون تنظیم مقررات بررسی می شود

لطف الله سبوحی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: آیین نامه سرویس ها و خدمات چند رسانه ای طی ماه های آینده درکمیسیون تنظیم مقررات به تصویب خواهد رسید.وی گفت:تصویب این آیین نامه کمکی برای عرضه سرویس های نسل سوم تلفن همراه و وایمکس خواهد بود.آیین نامه MMS شاخه ای از این …

لطف الله سبوحی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: آیین نامه سرویس ها و خدمات چند رسانه ای طی ماه های آینده درکمیسیون تنظیم مقررات به تصویب خواهد رسید.
وی گفت:تصویب این آیین نامه کمکی برای عرضه سرویس های نسل سوم تلفن همراه و وایمکس خواهد بود.آیین نامه MMS شاخه ای از این دستور العمل کلی بود که به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ  شد.
گفتنی است چندی پیش آیین نامه MMS  در کمیسیون تنظیم مقررات تصویب به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ شد.سرویس MMS همراه اول در تهران و ۱۰ مرکز استان از تاریخ پنجم دی ماه گذشته  راه اندازی شد.
این سرویس در بسته‌های پنجاه و صد کیلوبایتی فرستاده می‌‌شود که هزینه هر بسته پنجاه کیلوبایتی، پنجاه تومان و بسته صد کیلو بایتی صد تومان در نظر گرفته شده است و  مشترکان می توانند تا حجم‌های نامبرده متن، صدا و تصویر ارسال کنند.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا