گوشی های وطنی جایگاهی در بازار ندارند

“محمود لیائی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: افزایش گسترده گوشی های قاچاقی با برندهای معتبر جهانی باعث شده تا خریداران تمایلی به خرید گوشی های وطنی نداشته باشند و برهمین اساس نیز فعالیت تولیدکنندگان داخلی به کندی صورت گیرد.وی  با انتقاد بر  شرایط فعلی بازار تلفن همراه و افزایش …

“محمود لیائی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: افزایش گسترده گوشی های قاچاقی با برندهای معتبر جهانی باعث شده تا خریداران تمایلی به خرید گوشی های وطنی نداشته باشند و برهمین اساس نیز فعالیت تولیدکنندگان داخلی به کندی صورت گیرد.
وی  با انتقاد بر  شرایط فعلی بازار تلفن همراه و افزایش عرضه گوشی های قاچاق گفت: شرایط  بازار برای عرضه گوشی های وطنی مناسب نیست چرا که در تمامی مراکز مرتبط به این کالا مملو از گوشی های بدون گارانتی و قاچاق است.
وی ادامه داد: گستردگی روز افزون قاچاقچیان گوشی تلفن  همراه باعث شده تا بیش از ۹۰ درصد از سهم این بازار پرهیاهو توسط فعالان غیرقانونی تامین شود.
لیائی افزود: افزایش قاچاق در بازار تلفن همراه کشور در وهله اول به مصرف کننده ، سپس به تولیدکننده و واردکننده این کالای ارتباطی ضرر می زند.
این اظهارات در حالی بیان می شود
بررسی های بازار تلفن همراه حاکی از آن است که مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه  به دلیل پایین بودن کیفیت گوشی های تولید داخلی علاقه ای به خرید آنها ندارند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا