نرم افزار FriendCaller 3 برای گوشی آی فون عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این نرم افزار امکان برقراری ارتباط تلفنی از طریق اینترنت را برای کاربران فراهم می کند.شرکت C2Call رسما اعلام کرد کاربران گوشی های آی فون می توانند  ازنرم افزار یاد شده برای برقراری ارتباط تلفنی از طریق اینترنت استفاده کنند.کاربران یاد شده می …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این نرم افزار امکان برقراری ارتباط تلفنی از طریق اینترنت را برای کاربران فراهم می کند.
شرکت C2Call رسما اعلام کرد کاربران گوشی های آی فون می توانند  ازنرم افزار یاد شده برای برقراری ارتباط تلفنی از طریق اینترنت استفاده کنند.
کاربران یاد شده می توانند با بهره گیری  از نرم افزار یادشده ، با تمامی افرادی که از وب جهانی (world wide web) استفاده می کنند، ارتباط تلفنی اینترنتی برقرارکنند.
این نرم افزار مروگر مبتنی بر VoIP است و به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار ، از طریق وب سایت ، ارتباط تلفنی برقرارکند.
این ابزار برای کاربرانی که اغلب مایل به برقراری تماس تلفنی از طریق اینترنت با افراد خانواده یا دوستانشان در سراسر دنیا هستند ، کامل است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا