یک میلیارد ابزار موبایلی تحت وب استفاده می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سافت پدیا” ،  شرکت ABI Research در جدیدترین پیش بینی خود دراین باره ، مطلب یاد شده را منتشر کرد.استفاده از ابزارهای  وب  بطور فزاینده به  یکی از محبوب ترین ابزارهای مورد استفاد ه کاربران تبدیل شده است.با افزایش مداوم سرعت مروگرهای وب ، تلاش …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سافت پدیا” ،  شرکت ABI Research در جدیدترین پیش بینی خود دراین باره ، مطلب یاد شده را منتشر کرد.
استفاده از ابزارهای  وب  بطور فزاینده به  یکی از محبوب ترین ابزارهای مورد استفاد ه کاربران تبدیل شده است.
با افزایش مداوم سرعت مروگرهای وب ، تلاش رقبای عرضه کننده این ابزارها  درحال شدت گرفتن است.
کاربران رایانه ها خانگی بطور منظم  چرخش به سوی گزینه های آنلاین نشان داده اند ولی بخش موبایلی این قضیه برای کاربران منفعت بسیاری در زمینه برنامه های موبایلی تحت وب  بویژه در ارتباط با گوشی های تلفن همراه با منابع محدود ، در بر دارد.
پیش بینی جدید موسسه ABI Research نشان می دهد  د ر حقیقت برنامه های موبایلی تحت وب دربرگیرنده درک و فهمی عظیم در زمینه استفاده از گوشی تلفن همراه می باشد و تاسال ۲۰۱۴ میلادی ، ۱۹ درصد از تمامی کاربران تلفن همراه را شامل می شوند.
به گفته یکی از تحلیل گران ارشد موسسه  یاد شده ، ازسال ۲۰۰۸  تا ۲۰۱۰ میلادی ، مشترکان تلفن همراه از سرویس های فعال شده محلی بویژه ابزارهای جهت یابی و نقشه خوان استفاده می کنند ،طی سالهای یاد شده در مجموع ۶۰ درصد از کابران برنامه های موبایلی تحت وب در سراسر دنیا ، از ابزاری استفاده خواهند کرد که در همان مکان یا موقعیت فعال شده است.
این تحلیل گر می افزاید ، از سا ل ۲۰۱۴ میلادی ، برنامه های موبایلی تحت وب به یکی از پیشرو ترین  توسعه دهنده ابزارهای موبایلی  و گسترش استراتژی تبدیل شده و ابزارهای موبایلی قابل دانلود و بومی امروزی را جابجا خواهد کرد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا