بازار تلفن همراه پرجنب و جوش می شود

“علی اصغریان” یکی از فروشندگان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که به دلیل رکود و بازار تلفن همراه و کاهش نقدینگی مردم بازار این کالای ارتباطی  با کاهش حضور مراجعه کنندگان روزهای سری را سپری می کند.وی افزود: در همین حال طی یک ماه گذشته همزمان با افزایش نرخ …

“علی اصغریان” یکی از فروشندگان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که به دلیل رکود و بازار تلفن همراه و کاهش نقدینگی مردم بازار این کالای ارتباطی  با کاهش حضور مراجعه کنندگان روزهای سری را سپری می کند.
وی افزود: در همین حال طی یک ماه گذشته همزمان با افزایش نرخ دلار ، قیمت گوشی های تلفن همراه نیز افزایش یافت که این امر نیز به کاهش فروش انواع گوشی های تلفن همراه در بازار دامن زد.
این فروشنده ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی گوشی هایی که بهای آنها بالای ۲۵۰ هزار تومان است در میان مشتریان تقاضای چندانی ندارد و تنها بازار گوشی های که بهای فروش آنها پایین ۱۰۰ هزار تومان قرار دارد مورد تقاضای مشتریان قرار می گیرد.
در همین حال یکی دیگر از فروشندگان گوشی معتقد است:هم اکنون به دلیل ارزان تر بودن گوشی های بدون گارانتی نسبت به گوشی های گارانتی دار تمایل مشتریان برای خرید این نوع گوشی ها بیشتر است.
“علی نظری” افزود: مدتی بود که تقاضا برای انواع گوشی های موجود در بازار به طوری چشمگیری کاهش یافته بود و بر همین اساس بهای تمامی گوشی ها در بازار کاهش یافت اما با این وجود باز هم بازار این کالا با رونق روبرو نشد.
این در حالی است که منابع بازاری معتقدند طی هفته های آتی بازار این کالای ارتباطی به دلیل افزایش تقاضا با روزهای پر رونق روبرو می شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا