گوشی های تقلبی هفته معرفی شدند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سایت یاد شده ، گوشی های تقلبی هفته گذشته ۳ گوشی با برند های گوناگون هستند.گوشی های تقلبی معمولا توسط تولید کنندگان چینی با استفاده از برند های شناخته شده تولید کنندگان معتبر گوشی تلفن همراه در مدل ها ی مختلف و یا حتی کپی مدل …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سایت یاد شده ، گوشی های تقلبی هفته گذشته ۳ گوشی با برند های گوناگون هستند.
گوشی های تقلبی معمولا توسط تولید کنندگان چینی با استفاده از برند های شناخته شده تولید کنندگان معتبر گوشی تلفن همراه در مدل ها ی مختلف و یا حتی کپی مدل همان گوشی ، تولید و به بازار عرضه می شوند.
نام  مدل گوشی های تقلبی هفته گذشته عبارتند از :
– Hummer mobile phone – از این گوشی دو مدل وارد بازار شده است . گوشی یاد شده به شکل آب نباتی و ساده طراحی وساخته شده است. جزییات بیشتر درباره این گوشی منتشر نشده است.
– Blackberry Windows Mobile phone – ظاهرا این گوشی شباهتی به گوشی های بلک بری ندارد  و فقط از برند و آرم بلک بری روی این گوشی استفاده شده و تقلبی بودن کاملا از ظاهر آن پیداست. اطلاعات بیشتر درباره قابلیت ها و سیستم های این گوشی منتشر نشده است.
– Wodafone Google mobile phone – نام مدل این گوشی ظاهرا همانند گوشی وود افون است ولی در اول اسم این گوشی بجای لغت “V ” از لغت “W ” استفاده شده و شاید کاربران معمولی درنگاه اول توجه چندانی به این موضوع نداشته باشند.
ظاهرا سعی شده این گوشی شبیه گوشی HTC Magic طراحی و ساخته شود.
جزییات بیشتر درباره این گوشی منتشر نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا