ارايه اولين شبکه وايمکس در شرق مالزي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،رد تن اعلام کرد ،ارايه اين سرويس را با همکاري موتورولا در اين منطقه انجام مي دهد وبر اساس اين همکاري موتورولا تجهيزات وايمکس ۲.۳GHz را در اختيار ايستگا ها ي پايه و CPE “رد تن “قرار مي دهد تا اين شرکت از ان تجهيزات براي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”،رد تن اعلام کرد ،ارايه اين سرويس را با همکاري موتورولا در اين منطقه انجام مي دهد وبر اساس اين همکاري موتورولا تجهيزات وايمکس ۲.۳GHz را در اختيار ايستگا ها ي پايه و CPE “رد تن “قرار مي دهد تا اين شرکت از ان تجهيزات براي تهيه سرويس هاي پهن باند  در فاز اول اين طرح استفاده کند.
“زينال “يکي از مقامات رد تن  علت انتخاب راهکارهاي موتورولا براي استفاده از اين تجهيزات را تجربه بالاي اين شرکت آمريکايي در ارايه راهکارهاي شبکه وايمکس عنوان کرد و افزود:اين همکاري باعث صرفه جويي در وقت و کاهش هزينه هاي اضافي اين شرکت مي شود.
وي در مورد ارايه اين سرويس در شرق مالزي گفت:درست است که اين منطقه نسبت به مناطق ديگر اين کشور کم جمعيت تراست و رشد و توسعه کمتري در آن صورت گرفته اما يکي از مناطق مهم  مالزي ازلحاظ منابع طبيعي چون نفت و گاز است.
 REDtone Telecommunications شرکت ارتباطات مالزي است که راهکارهاي سرويس هاي ارتباط از راه دور را از سال ۱۹۹۶در اين کشور ارايه مي دهد.
دفتر مرکزي اين شرکت در مالزي است اما در هنگ کنگ،سنگاپور،چين و پاکستان نيز نمايندگي دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در مالزي تا فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ۲۴ميليون و ۳۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۷درصد اعلام شده است.
“عبدل منصور”يکي از مقامات مالزي در گزاشي از گسترش پوشش دهي تلفن همراه از ۹۲درصد به ۹۷ درصد تا پايان سال ۲۰۱۰ميلادي خبر داد.
اپراتورهاي فعال در اين کشور “ماکسيس برهارد”،”سل کام”،دي جي “،”تي تي داتکام”،”يو موبايل”،”بي اند اي وايرلس موبايل”و”ترن تاک”هستند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا