نوآوری در داوری سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، با توجه به اینکه حوزه هنرهای دیجیتال رشته جدیدی است که معمولاً داوران حوزه های هنر سنتی به برخی از ابعاد آن تمایل و اشراف ندارند ،در نتیجه مسوولان بخش هنرهای دیجیتال اقدام به ثبت نام اینترنتی علاقه …

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، با توجه به اینکه حوزه هنرهای دیجیتال رشته جدیدی است که معمولاً داوران حوزه های هنر سنتی به برخی از ابعاد آن تمایل و اشراف ندارند ،در نتیجه مسوولان بخش هنرهای دیجیتال اقدام به ثبت نام اینترنتی علاقه مندان به داوری برای این دوره از جشنواره کرده است.
این بخش برای افزایش کیفیت داوری ها علاوه بر داوران سنتی این حوزه ها، خود نیز تعدادی از متخصصان هنرهای دیجیتال را برای داوری جشنواره دعوت کرده است.
این اقدام بخش هنرهای دیجیتال با هدف تزریق نیروی جوان به هیات داوری جشنواره است.ضمن آنکه برای نخستین بار است که در یک جشنواره از حضور همه افراد متخصص برای داوری استفاده می شود.
از دیگر اقدامات ابتکاری بخش هنرهای دیجیتال افزودن عنوان نوآوری در فرم ثبت نام در جشنواره است که افراد با توجه به اینکه خود خالق اثر هستند به دلیل آنکه هیچ بخش از دید داوران پنهان نماند اگر تشخیص دهند که در بخشی از اثر خود نو آوری و ابتکار منحصر به فردی دارند می توانند آن را در بخش نو آوری درج کنند.
این اقدام علاوه بر اینکه موجب می شود داوران هیچ شاخصه ای را نادیده نگیرند؛ به خالق و صاحب اثر نیز کمک می کند که اثر وی بهتر دیده شود.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از ۸تا۱۸ مهرماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران در شش بخش اصلی و ۸ بخش جانبی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا