کره ای ها برای کسب سهم بیشتر تلاش می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت های کره ای در حال تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار و مسلط شدن بر این بازار هستند.شرکت های سامسونگ و ال جی اقدام به عرضه مدل های LCD در سراسر دنیا کردند و هم اکنون توجه شان بر روی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت های کره ای در حال تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار و مسلط شدن بر این بازار هستند.
شرکت های سامسونگ و ال جی اقدام به عرضه مدل های LCD در سراسر دنیا کردند و هم اکنون توجه شان بر روی توسعه نسخه های سبزتر که به انرژی کمتری نیاز دارد متمرکز شده است.
شرکت کره ای سامسونگ در حال مذاکره برای ساخت مدل صفحه نمایش پشت نور LED است   این در حالی است که ال جی، رقیب وی هم در حال توسعه نسل بعدی مدل تلویزیون هایی است که از فناوری AM OLED بهره می برد.
بر اساس این گزارش تلویزیون های LCD 67.9 درصد از بازار جهان را در سه ماهه دوم سال به خود  اختصاص دادند و تلویزیون های پلاسما ۶.۹ درصد از این بازار را از آن خود کردند.
سامسونگ که مدل جدید صفحه نمایش پشت نور LED خود را در نیمه ماه مارس (فروردین ماه) به بازار عرضه کرد ادعا می کند تا ماه ژوئن (تیرماه) ۶۰۰ هزار دستگاه به فروش رسانده است.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا