دستگاه کنترل از راه دور تلویزیون با قابلیت جدید به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  این وسیله جدید دارای یک صفحه نمایش کوچک در قسمت میانی و بالا است.گفته شده است این د ستگاه کنترل از راه دور بهترین نمونه در بین دیگروسایل مشابه در بازار است.شاید بتوان گفت تنها نکته منفی درباره Logitech Harmony 700 universal …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  این وسیله جدید دارای یک صفحه نمایش کوچک در قسمت میانی و بالا است.
گفته شده است این د ستگاه کنترل از راه دور بهترین نمونه در بین دیگروسایل مشابه در بازار است.شاید بتوان گفت تنها نکته منفی درباره Logitech Harmony 700 universal قیمت بالای آن است.
این وسیله دارای یک صفحه نمایش رنگی LCD کوچک ، قابلیت استفاده از باتری های AA و قابلیت  برنامه ریزی است.کاربر با استفاده از این دستگاه کنترل از راه دور می تواند به یکی از کلید ها برنامه بدهد و با استفاده از آن کلید تمامی ورودی های لازم برای انجام وظایف تعریف شده را از جمله تماشای فیلم  و استفاده از بازی های رایانه ای ، فعال کند.
دستگاه کنترل از راه دور Harmony 700 می تواند جایگزین تا ۶ دستگاه مشابه شود و با همان برنامه نرم افزار هارمونی ، کار کند.
شرکت Logitech قراراست دستگاه کنترل از راه دور Logitech Harmony 700 universal را درماه جاری میلادی به بازار عرضه کند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا