اطلاعات مورد نظر هیات پذیرش بورس از سوی مخابرات تکمیل شده است

غلامرضا حیدری کردزنگنه در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه اطلاعات مورد نظرهیات پذیرش بورس از سوی شرکت مخابرات تکمیل شده است ، اظهار داشت: هیات پذیرش اوراق بهادار، شروط شش گانه ای را برای شرکت مخابرات تعیین کرده و اطلاعات موردنظرنیز از سوی مخابرات ارائه شده است.وی افزود: تصمیم قطعی …

غلامرضا حیدری کردزنگنه در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه اطلاعات مورد نظرهیات پذیرش بورس از سوی شرکت مخابرات تکمیل شده است ، اظهار داشت: هیات پذیرش اوراق بهادار، شروط شش گانه ای را برای شرکت مخابرات تعیین کرده و اطلاعات موردنظرنیز از سوی مخابرات ارائه شده است.
وی افزود: تصمیم قطعی برای عرضه سهام مخابرات در تاریخ ۱۸ شهریورماه جاری، امروز (دوشنبه ) در کارگروه سازمان خصوصی سازی اخذ خواهد شد.
به گفته حیدری کردزنگنه ، سازمان خصوصی‌سازی آمادگی لازم برای انجام عرضه بلوکی سهام مخابرات را دارد و سعی می شود این سهام در تاریخ مقرر واگذار شود.
روز گذشته مهدی عقدایی معاون سازمان خصوصی‌سازی گفته که معامله بلوکی شرکت مخابرات که قرار بود در ۱۸ شهریور انجام شود احتمالا به دلیل ارایه اطلاعات مورد نظر شرکت بورس با تاخیر انجام می‌شود.
طبق اصل ۴۴ قانون اساسی، ۸۰ درصد سهام مخابرات باید به بخش خصوصی واگذار شود که تاکنون ۳۰ درصد سهام این شرکت در قالب سهام عدالت ، سهام ترجیحی کارکنان و عرضه در بورس واگذار شده است.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا