شرکت ها برای جبران ضرر به دنبال اخذ چندین نمایندگی هستند

“ایمان سلطانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: شرکت سیتادل تلکام از چند سال گذشته تا کنون به عرضه گوشی های سونی اریکسون در بازار پرداخته است.وی افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه که فعالیت تمامی فعالان قانونی به حداقل رسیده است و برخی از نمایندگان برای …

“ایمان سلطانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: شرکت سیتادل تلکام از چند سال گذشته تا کنون به عرضه گوشی های سونی اریکسون در بازار پرداخته است.
وی افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه که فعالیت تمامی فعالان قانونی به حداقل رسیده است و برخی از نمایندگان برای جلوگیری از متضرر شدن در این بازار اقدام به اخذ نمایندگی چند برند کرده اند.
وی ادامه داد: تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه (۲۵ درصدی) و گسترش بی رویه واردات گوشی های قاچاق در بازار باعث شده تا سود گردش سرمایه در این بازار از آن فعالان غیرقانونی شود.
سلطانی تصریح کرد: مدتی است که  به دلیل کاهش نقدینگی عموم مردم و قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان تقاضا برای خرید انواع  گوشی های تلفن همراه به طور چشمگیری کاهش یافته است.
مدیرفروش شرکت سیتادل تلکام ادامه داد: همچنین عدم مبارزه جدی با فعالان غیرقانونی باعث شده تا بخش اعظم نیاز ۴۶ میلیون مشترک ایرانی توسط قاچاقچیان تامین شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا