وودافون قطر خدمات سیار فروشگاهی عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این سرویس سیار با نام Travelling Retail Stores شناخته می شود.با راه اندازی این سرویس ، فروشگاههای سیار وودافون درسراسر این کشور شیخ نشین سفر کرده و تمامی محصولات وودافون  وکالاهای دارای برند تجاری Vodafone Mercedes McLaren را به کاربران عرضه می …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این سرویس سیار با نام Travelling Retail Stores شناخته می شود.
با راه اندازی این سرویس ، فروشگاههای سیار وودافون درسراسر این کشور شیخ نشین سفر کرده و تمامی محصولات وودافون  وکالاهای دارای برند تجاری Vodafone Mercedes McLaren را به کاربران عرضه می کند.
“دانیل هوران” مدیر بخش تجارت کالای مصرفی ووافون گفت ، فروشگاههای دارای فن آوری پیشرفته به منظور  عرضه خدمات و کالا بصورت سیار وارد قطر شده اند.
وی افزود ، این فروشگاهها به سراسر کشور سفر کرده و خد مات و کالای وودافون را دراختیار علاقه مندان وکاربران قرار می دهند.
این شرکت درنظر دارد تعداد فروشگاههایش را تا پایان سال جاری میلادی به ۱۵۰۰ عدد برساند.
وودافون قطر شرکت واسط یا مشترک بین شرکت وودافون و ” بنیاد قطر” است و امتیاز دومین شرکت اپراتوری قطر را درازای پرداخت ۲.۱۲ میلیارد  بدست آورده است .
شرکت وودافون قطر این امتیاز را در ۲۸ ژوئن ( ۷ تیر) سال ۲۰۰۸ میلادی اخذ کرده و اولین سرویس آزمایشی خود را در ماه دسامبر( شهریور – مهر) همان سال راه اندازی کرده است.
این شرکت از اول ماه مارس ( ۱۰ اسفند) سال ۲۰۰۹ میلادی رسما سرویس دهی را آغاز کرده است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا