تلکام ایتالیا سرویس جدید نوکیا به کابرانش عرضه می کند

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این سرویس ارسال و دریافت پیام نوکیا از اواسط ماه جاری میلادی ( اواخر شهریور) راه اندازی می شود.با راه اندازی این سرویس جدید ، کاربران تلکام ایتالیا می توانند به سرویس Nokia Messaging push email service دسترسی داشته و ازطریق گوشی …

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، این سرویس ارسال و دریافت پیام نوکیا از اواسط ماه جاری میلادی ( اواخر شهریور) راه اندازی می شود.
با راه اندازی این سرویس جدید ، کاربران تلکام ایتالیا می توانند به سرویس Nokia Messaging push email service دسترسی داشته و ازطریق گوشی های تلفن همراهشان از سرویس رایانامه ( ایمیل ) استفاده کنند.
مدیر کل ” نوکیا ایتالیا” گفت :  با راه اندازی این سرویس ، نوکیا و شرکت تلکام ایتالیا بطور مشترک سرویس mobile messaging را برای کاربران شرکت تلکام ایتالیا که از گوشی تلفن همراه نوکیا استفاده می کنند ، دراختیار کاربران یاد شده قرارمی دهند.
دو شرکت یاد شده توافق کردند سرویس Nokia Messaging را برای حدود ۳۰ وسیله همراه نوکیا که دارای سیستم عامل سیمبیان هستند ، ارایه کنند.
باراه اندازی سرویس یادشده ، کاربران تلکام ایتالیا با استفاده از گوشی های نوکیا می توانند بطور مستقیم به سرویس رایانامه سایت های alice.it, TIN.it, virgilio.it, Gmail, Yahoo! Mail, و Windows Live Hotmail دسترسی داشته باشند.
۱۹/۱۳۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا