پست بانک به دنبال جلب سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در روستاها است

مهندس محمود افضلی مدیر عامل شرکت پست بانک در گفت و گو با خبرنگار سیتنا ارائه خدمات دولتی در قالب پیشخوان دولت بدون مراجعه به شهرها را از جمله اهداف پست بانک در روستا ها خواند و اظهار داشت: ایجاد پست الکترونیک، جلب سرمایه گذاری بخش غیردولتی وایجاد اشتغال زایی از دیگر اهداف پست بانک …

مهندس محمود افضلی مدیر عامل شرکت پست بانک در گفت و گو با خبرنگار سیتنا ارائه خدمات دولتی در قالب پیشخوان دولت بدون مراجعه به شهرها را از جمله اهداف پست بانک در روستا ها خواند و اظهار داشت: ایجاد پست الکترونیک، جلب سرمایه گذاری بخش غیردولتی وایجاد اشتغال زایی از دیگر اهداف پست بانک در روستا ها است.
وی به افزایش چشمگیر افتتاح حساب توسط دفاتر خدمات ارتباطی اشاره کرد و گفت: نزدیک به یک و نیم میلیون حساب توسط پست بانک در دفاتر ICT افتتاح شده است.
مدیر عامل پست بانک با اشاره به اهمیت حضور پست بانک در دفاتر ICT روستایی اظهار داشت: با ایجاد یک نهاد مالی در روستاها ، امکان تجمیع سپرده های کوچک مردم وجود دارد که این مبالغ به عنوان تسهیلات برای گسترش و توسعه روستاها اختصاص می یابد.
وی یاد آور شد:گسترش خدمات پولی و بانکی در شهرهای کشوریکی ازوظایف پست بانک به حساب می آید که دراساسنامه پست بانک منظور شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا