شرکت‌ها و اپراتورهای قدرتمند نباید مزاحم تلقی شوند

محمود خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این که برخی تصور می‌کنند اپراتورهای وای‌مکس – اینترنت پرسرعت بی‌سیم – جای کار و فعالیت را برای دیگر فعالان و شرکت‌ها محدود می‌کند، تصوری اشتباه است و این که هر کسی از فرصت‌ها استفاده نکند و از طرفی شرکت‌ها و اپراتورهای …

محمود خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این که برخی تصور می‌کنند اپراتورهای وای‌مکس – اینترنت پرسرعت بی‌سیم – جای کار و فعالیت را برای دیگر فعالان و شرکت‌ها محدود می‌کند، تصوری اشتباه است و این که هر کسی از فرصت‌ها استفاده نکند و از طرفی شرکت‌ها و اپراتورهای قدرتمند را در این زمینه به نوعی مزاحم بداند درست نیست.
وی گفت: نمی‌توان همه جامعه را معطل نگه داشت به دلیل اینکه شرکت‌های کوچک باید فعالیت کنند بلکه باید به همه فرصت فعالیت داده شود.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: موضوع کاهش تعرفه استفاده از ADSL برای شرکت‌ها به هزار تومان در مجمع مخابرات ایران تصویب شده و لازم‌الاجراست که این مبلغ قبلا سه هزار تومان بود.
او اظهار کرد: ابلاغ این مصوبه توسط وزیر ICT به تمام استان‌ها صورت گرفته و اگر خلاف آن صورت گیرد و مبلغی بیش از هزار تومان دریافت شود کاری غیرقانونی است.
اپراتورهای وایمکس تا حدود دو ماه آینده سرویس‌دهی خود را آغاز می‌کنند اما در حال حاضر به صورت پایلوت و در حد محدود سرویس‌های خود را ارائه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا