ال جی گوشی تلفن همراه با صفحه نمایش استثنایی عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ، صفحه نمایش این گوشی دارای میان افزار کاربری دوگانه است و امکان استفاده از دو محتوی مختلف را بصورت همزمان برای کاربر فراهم می کند. این گوش جدیدترین نمونه از گوشی های مدل  شکلاتی ال جی است که دارای صفحه نمایش گسترده می …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ، صفحه نمایش این گوشی دارای میان افزار کاربری دوگانه است و امکان استفاده از دو محتوی مختلف را بصورت همزمان برای کاربر فراهم می کند.
 این گوش جدیدترین نمونه از گوشی های مدل  شکلاتی ال جی است که دارای صفحه نمایش گسترده می باشد.
شرکت ال جی  رسما این گوشی  را  با نام مدل LG Chocolate BL40 معرفی کرد.
این گوشی قراراست از ماه سپتامبر ( شهریور – مهر) سال جاری میلادی توسط Carphone Warehouse به بازار عرضه شود و پشتیبانی سیستم اپراتوری آنرا نیز شرکت  Orange برعهده خواهد داشت.
LG Chocolate BL40 دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون است که فقط به تعدادی از آنها از جمله صفحه نمایش گستره لمسی ۴ اینچی  با نسبت طولی عرضی ۲۱:۹، ، بازیهای رایانه ای موبایلی ، قابلیت های ویدیویی ، پشتیبانی شبکه پرسرعت انتقال دیتا HSDPA با سرعت ۷.۲ مگابیت برثانیه ، قابلیت دسترسی به اینترنت و ارسال و دریافت رایانامه ( ایمیل) است.
صفحه نمایش این گوشی دارای میان افزار کاربری دوگانه است و امکان استفاده از دو محتوی مختلف را بصورت همزمان برای کاربر فراهم می کند.
این گوشی درمقابل خش مقاوم است.
قیمت فروش و زمان دقیق عرضه این گوشی به بازار توسط شرکت ال جی الکترونیک اعلام نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا