بیش از یک شرکت متقاضیان سهام بلوکی شرکت مخابرات

مهدی عقدایی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: درحال حاضر تعداد شرکت های  منتقاضی سهام مخابرات مشخص نیست و هیچ محدودیتی برای حضور شرکت های دراین زمینه وجود ندارد. وی گفت:  تا روزعرضه سهام شرکت مخابرات تعداد متقاضیان سهام مخابرات مشخص نخواهد بود.برخی اخبار غیر رسمی حاکی از این است که کنسرسیومی …

مهدی عقدایی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: درحال حاضر تعداد شرکت های  منتقاضی سهام مخابرات مشخص نیست و هیچ محدودیتی برای حضور شرکت های دراین زمینه وجود ندارد.
وی گفت:  تا روزعرضه سهام شرکت مخابرات تعداد متقاضیان سهام مخابرات مشخص نخواهد بود.
برخی اخبار غیر رسمی حاکی از این است که کنسرسیومی متشکل از شستا، بنیاد تعاون سپاه و یک شخص حقیقی خواستار خرید بلوک ۵۰+۱ درصدی مخابرات هستند.
در این فهرست البته نام شرکت‌هایی همچون شرکت سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان که در حال حاضر فعال‌ترین شرکت در بازار بورس است را نیز می‌توان دید که این شرکت متعلق به موسسه مالی و اعتباری مهر است که به بسیج تعلق دارد.
بنیاد تعاون سپاه در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد، که هم‌اکنون ۴۵ درصد سهام گروه بهمن، چهار درصد سهام گروه سایپا و ۲۵ درصد سهام پتروشیمی کرمانشاه را در اختیار دارد.
براساس مصوبه دولت مبنی‌بر عرضه بلوکی سهام مخابرات، شرکت‌های خارجی می‌توانند تا ۴۹ درصد سهام این شرکت بزرگ را خریداری کنند.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا