تی موبایل سرویس های M2M را ارتقا می دهد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  تی موبایل این اقدام را پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ” سیرا وایرلس” (Sierra Wireless) انجام می دهد.حیطه همکاری دو شرکت که با نام و هویت MOU شناخته می شود ، در زمینه افزایش تولید ، بازاریابی ، فروش و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  تی موبایل این اقدام را پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ” سیرا وایرلس” (Sierra Wireless) انجام می دهد.
حیطه همکاری دو شرکت که با نام و هویت MOU شناخته می شود ، در زمینه افزایش تولید ، بازاریابی ، فروش و استقرار راه کارهای M2M و دیگر سرویس های مرتبط می باشد.
همکاری مشترک این دوشرکت ، بازارهای اروپایی و بویژه بازار آلمان را هدف گذاری کرده است.
” راینر دویچ مان” معاون اول بخش Mobile Products در شرکت ” دویچه تلکام” (Deutsche Telekom ) گفت :  ما از همکاری مشترک با رهبری جدید در زمینه نوآوری در حوزه های مطرح شده خوشحالیم.
وی نسبت به موفقیت طرح مشترک دو شرکت با اطمینان کامل ابراز امیدواری کرد.
” دان شیلر”  معاون اول بخش فروش جهانی در شرکت ” سیرا وایرلس” نیز گفت : ما معتقدیم پتانسیل عظیمی برای بسیاری از مشتریان M2M برای صرفه جویی بسیار در زمان و سرمایه ( پول) وجود دارد.
وی افزود: همکاری با یکی از شبکه های پیشرو اپراتوری  تلفن همراه ، بعنوان برداشتن گامی به جلو دراستراتژی سیرا وایرلس با هدف تامین مشتریان M2M با استفاده از راه حل های کامل به منظور رشد و ارتقای تجارت شان است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا