رتبه اول برترین کیس های جهان به کولر مستر رسید

دربخش کیس هایFull Tower  کیس های کولر مستر  با کسب رتبه های اول و سوم و پنجم  که به ترتیب به کیس های COSMOS 1000 Black/Silver Tower، ATCS 840 Black Full Tower و  Stacker 830 Evolution Black Towerتعلق گرفت. مرغوبیت مواد ساخت ، سبکی ، طراحی زیبا و جذاب ، وجود فضای کافی برای نصب …

دربخش کیس هایFull Tower  کیس های کولر مستر  با کسب رتبه های اول و سوم و پنجم  که به ترتیب به کیس های COSMOS 1000 Black/Silver Tower، ATCS 840 Black Full Tower و  Stacker 830 Evolution Black Towerتعلق گرفت.
مرغوبیت مواد ساخت ، سبکی ، طراحی زیبا و جذاب ، وجود فضای کافی برای نصب انواع قطعات و قرار گیری راحت سیستم های خنک کننده پیچیده مانند خنک کننده های آبی ، طراحی مناسب در قرار گیری فن ها و ایجاد جریان هوای مناسب با کمترین نویز برای انتقال حرارت و قرار گیری درگاه های ارتباطی در قسمت جلو از قبیل  audio، microphone jacks IEE 1394, FireWire 800, eSATA و USB 2.0 از جمله دلایلی بودند که کیس های کولر مستر را از دیگر رقبا متمایز کردند.
همچنین در انتخاب بهترین کیس با عالیترین جریان هوا کیس  HAF 932 Black Full Tower کولر مستر در رتبه اول قرار گرفت.
 کلمه HAF  که مخفف High Air Flow به معنی “جریان هوای زیاد”است به خاطر قرار گیری ۳ فن ۲۳۰ میلی متری به این کیس نسبت داده شده است.
این فن ها که در بالا ، جلو و پهلو قرار دارند، حجم وسیعی از هوا را به سمت داخل هدایت می کنند. این مقدار جریان هوا درخنک سازی  یک سیستم پر حرارت و حتی اورکلاک شده بسیار عالی عمل میکند و دشمنی برای گرمای درون کیس به شمار می آید.
علت انتخاب کیس یاد شده در این بخش ، بی صدا بودن آن است که با وجود فن هایی حجیم با سرعتی بالا هیچ گونه نویز یا صدایی را تولید نمی کند.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا