WiFi در سال جاری فراگیر می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به  نقل از َ” سلولار نیوز” ،  این سیستم اتصال یاد شده در وسایل و شبکه های گوناگون از جمله وسایل رایانه ای ، شبکه ها ، وسایل الکترونیکی مصرفی و وسایل همراه استفاده می شود.افزون بر یک هزار وسیله جدید درسال ۲۰۰۸ میلادی با سیستم اتصال بی سیم …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به  نقل از َ” سلولار نیوز” ،  این سیستم اتصال یاد شده در وسایل و شبکه های گوناگون از جمله وسایل رایانه ای ، شبکه ها ، وسایل الکترونیکی مصرفی و وسایل همراه استفاده می شود.
افزون بر یک هزار وسیله جدید درسال ۲۰۰۸ میلادی با سیستم اتصال بی سیم WiFi عرضه شده و وعده داده شده این تعداد درسال ۲۰۰۹میلادی به مراتب بیشتر خواهد بود.
وسایل مصرفی الکترونیکی ایستا ( ساکن) (CE ) که دارای سیستم اتصال بی سیم WiFi هستند ، از جمله وسایلی هستند که دارای رشد بالایی هستند.
از جمله وسایل الکترونیکی ایستا می توان از تلویزیون ها و فریم های  دیجیتالی عکس نام برد.
درسال ۲۰۰۸ میلادی ، تولید کنندگان وسایل الکترونیکی نزدیک به ۱۰۰ وسیله جدید که با سیستم اتصال بی سیم WiFi کار می کنند به بازار عرضه کردند که این تعداد نسبت به سال ۲۰۰۷ میلادی ،  ۲۲ دستگاه بیشتر است.
تعداد وسایل ایستا تولید شده در ۶ ماهه اول سال ۲۰۰۹ میلادی ، افزون بر ۵۵ دستگاه اعلام شده است.
دستگاههای دیجیتال فریم عکس و دستگاه پخش صوتی دیجیتالی با سیستم اتصال بی سیم WiFi از جمله وسایل کلیدی عرضه شده درسال ۲۰۰۸ میلادی به شمار می آیند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا