حمایت از محتوای دیجیتالی متناسب با سیاست های راهبردی ارشاد

به گزارش موبنا، «صادق صادقی» مسوول واحد حمایت از توسعه رسانه های دیجیتال با اعلام این مطلب به ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت:« طرح های رسانه ای که قابلیت ارائه در بازار و محتوایی متناسب با راهبردهای وزارت فرهنگ و ارشاد را داشته باشند از سوی این مرکز …

به گزارش موبنا، «صادق صادقی» مسوول واحد حمایت از توسعه رسانه های دیجیتال با اعلام این مطلب به ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت:« طرح های رسانه ای که قابلیت ارائه در بازار و محتوایی متناسب با راهبردهای وزارت فرهنگ و ارشاد را داشته باشند از سوی این مرکز مورد حمایت در امر تولید قرار می گیرند.
صادقی در ادامه افزود:خرید امتیاز نرم افزار نیز از دیگر حمایت های وزارت ارشاد از این دسته از محصولات است که شامل خرید کل امتیاز آن و حق بهره برداری از آن می شود.
مسوول واحد حمایت از توسعه رسانه های دیجیتال، بخش دیگری ازحمایت را در قالب تبلیغ برای آثار تولیدی عنوان کرد و افزود: مرکز حمایت از توسعه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انعقاد قراردادی با سایت های پر مخاطب ، تبلیغ آثار برتر را به صورت رایگان به عهده خواهد گرفت.
صادقی خاطرنشان کرد:اگر کارشناسان و کمیته های کارشناسی، نرم افزاری را شایسته حمایت تشخیص دهند، مرکز اقدام به تکثیر انبوه این نرم افزارها برای جوامع هدف و مخاطبان مشخص می کند.
به گفته وی :سایت ها و طرح های مختلف در حوزه دیجیتال نیز درصورتی از بعد فنی و فرهنگی با سیاست های وزارت ارشاد هماهنگی داشته باشند مورد حمایت واقع می شوند.
سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال امسال به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۸ تا ۱۸ مهرماه در شش بخش «اصلی» و هشت بخش «جنبی» در محل مصلی تهران برگزار خواهد شد.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا