اپراتور دوم در پرداخت حق السهم دولت تاخیر کرده است

حسن رضوانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با تاکید بر اینکه اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان – ایرانسل به تعهدات خود در حوزه پوشش جاده ای و شهری مطابق با پروانه عمل کرده است ، اظهار داشت: این اپراتور تعهدات مالی خود را اجرایی نکرده که دراین باره با اخطار سازمان …

حسن رضوانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با تاکید بر اینکه اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان – ایرانسل به تعهدات خود در حوزه پوشش جاده ای و شهری مطابق با پروانه عمل کرده است ، اظهار داشت: این اپراتور تعهدات مالی خود را اجرایی نکرده که دراین باره با اخطار سازمان تنظیم مقررات مواجه شده است.
وی گفت: طبق مفاد پروانه ، اپراتور ام تی ان – ایرانسل باید تا تاریخ ۱۹ تیرماه حق السهم سالانه دولت را از میزان درآمد خود به خزانه واریز می کرد که تاکنون حدود دو ماه تاخیر داشته است.
به گفته رضوانی ، اپراتور دوم  تلفن همراه دلیل عدم پرداخت به موقع حق السهم دولت را مشخص نشدن تعرفه اینترکانکشن (اتصال متقابل ) با شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است.
معاون سازمان تنظیم مقررات خاطرنشان کرد: با اپراتور دوم مذاکراتی صورت گرفته است و این اپراتور قرار است بزودی مبلغ مورد نظر را به خزانه دولت واریز کند.
به گزارش موبنا طبق پروانه فعالیت اپراتور دوم تلفن همراه ، این اپراتور باید سالانه حدود ۲۰درصد درآمد خود را به عنوان حق السهم دولت به خزانه واریز کند.
اپراتور ایرانی – خارجی ام تی ان ایرانسل مهرماه وارد چهارمین سال فعالیت خود می شود.
این اپراتور حدود ۱۲ میلیون مشترک دارد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا