بازار سیمکارت اشباع شد

به گزارش خبرنگار موج، بازار سیمکارت دیگر مانند گذشته نیست و متقاضیان برای خرید سیمکارت صف و انتظار نمی کشند. همین امر موجب آرامش در بازار به ویژه دائمی ها شده است.اکنون بازار اعتباری ها به دلیل ارزانی طرفدرا خوبی دارد. همراه اول و ایرانسل پرفروش ترین سیمکارت های اعتباری بازار هستند.همراه اول به دلیل …

به گزارش خبرنگار موج، بازار سیمکارت دیگر مانند گذشته نیست و متقاضیان برای خرید سیمکارت صف و انتظار نمی کشند. همین امر موجب آرامش در بازار به ویژه دائمی ها شده است.
اکنون بازار اعتباری ها به دلیل ارزانی طرفدرا خوبی دارد. همراه اول و ایرانسل پرفروش ترین سیمکارت های اعتباری بازار هستند.
همراه اول به دلیل پوشش سراسری از تقاضای بالاتری در بازار از سوی خریداران مواجه است.
هم اکنون سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت با میانگین قیمت ۵۹۰، ۴۷۵، ۳۸۰، ۳۷۰، ۳۶۰، ۳۲۵ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای یک، دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت نیز به ترتیب به بهای ۵۴۵، ۳۶۵، ۳۱۵، ۲۵۰، ۲۴۵، ۲۳۵، ۲۲۵ و ۲۱۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان در بازار تلفن همراه به ترتیب به بهای ۳۵، ۱۲ و هفت هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
قیمت سیمکارت های فوق در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی متفاوت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا