معرفی گوشی ۶۳۰۳ نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گویش ۹۶ گرمی که در ابعاد ۸/۱۰۸ در ۲/۴۶ در ۷/۱۱ میلمتری ساخته شده است با دو رنگ بندی در بازار عرضه شده است.از آنجایی که اندازه گوشی نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ است ، در دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن  راحت است.گوشی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گویش ۹۶ گرمی که در ابعاد ۸/۱۰۸ در ۲/۴۶ در ۷/۱۱ میلمتری ساخته شده است با دو رنگ بندی در بازار عرضه شده است.
از آنجایی که اندازه گوشی نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ است ، در دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن  راحت است.گوشی ۶۳۰۳ نوکیا از استحکام کافی برخوردار است و قاب فلزی آن بقدر کافی مقاوم بنظر می رسد و به راحتی در جیب و یا دست جا می گیرد.
در قسمت بالای گوشی هیچ پورت یا کلیدی وجود ندارد و نوکیا این بار تصمیم گرفته است تا آنها را در پایین گوشی قرار دهد.در بالای گوشی فقط دکمه خاموش و روشن مشاهده می شود که دارای انحناء است و بطور تصادفی فشار داده نمی شود.
تمامی پورت های ارتباطی نوکیا ۶۳۰۳ در پایین گوشی قرار گرفته است. پورت MicroUSB دارای یک پوشش پلاستیکی است که علاوه بر آن سوکت صوتی ۳.۵ میلی متری ، پورت شارژ و محل بند گوشی نیز در این قسمت مشاهده می شود.در قاب پشت گوشی دو فلش LED درست زیر لنز دوربین سه مگاپیکسل وجود دارد که بلندگو و آرم نوکیا نیز نزدیک آن مشاهده می شود.
صفحه نمایش ۲/۲ اینچ QVGA این گوشی حداکثر ۱۶ میلیون رنگ را نشان می دهد.خوانایی صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید بسیار عالی است که می توان آن را یک ویژگی نوکیا در نظر گرفت.
نرم افزار پخش موسیقی از ویژگی های خوب نوکیا ۶۳۰۳ کلاسیک محسوب می شود که دارای طراحی مناسب و کارایی مطلوب است. این برنامه شامل جلد آلبوم و پشتیبانی از تعدادی فرمت فایل است که این برنامه از فرمت های AAC ، AAC+ ، eAAC+ ، MP3 ، MP4 ، WMA و AMR-NB پشتیبانی می نماید . به موجب پروفایل A2DP با استفاده از هدست استریوی بلوتوث می توان به موسیقی گوش داد .
نوکیا ۶۳۰۳ کلاسیک به رادیو FM مجهز است که منوی آن شبیه منوی پخش موسیقی است و از ویژگی های اصلی برخوردار می باشد.
حافظه داخلی ۶۴ مگابایتی این گوشی توسط مموری کارت microSD TransFlash  ارتقا می یابد.
همچنین نوکیا ۶۳۰۳ کلاسیک به یک دوربین ۲/۳ مگاپیکسل با حداکثر وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل مجهز است. تنظیمات دوربین طبق معمول سری ۴۰ محدود است اگرچه با توجه به اینکه گوشی در رده متوسط قرار دارد این تنظیمات معقول می باشد . تنظیمات موجود شامل تعادل رنگ سفید، سه درجه کیفیت ، عکس های متوالی و عکسبرداری در حالت عمودی و افقی است . فلش LED از قدرت کافی برخوردار نیست و در فاصله نزدیک مفید واقع می شود . مشکل دیگر نداشتن کلید اختصاصی دوربین است .
دوربین نوکیا ۶۳۰۳ کلاسیک در وضوح VGA در ۱۵ FPS فیلمبرداری می کند.گوشی۶۳۰۳ نوکیا هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۱۵۵ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا