تجهیز نامه رسان ها به دستگاه های PDA

به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد حسن محبیان عراقی، اظهار داشت: به واسطه این دستگاه ها سرعت توزیع مرسولات پستی افزایش پیدا می کند.وی افزود: به واسطه این دستگاه ها، امکان مسیریابی و تعیین نزدیک ترین مسیر برای توزیع مرسولات فراهم می شود و همین امرموجب کاهش …

به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد حسن محبیان عراقی، اظهار داشت: به واسطه این دستگاه ها سرعت توزیع مرسولات پستی افزایش پیدا می کند.
وی افزود: به واسطه این دستگاه ها، امکان مسیریابی و تعیین نزدیک ترین مسیر برای توزیع مرسولات فراهم می شود و همین امرموجب کاهش زمان و افزایش سرعت توزیع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین به کمک دستگاه های PDA می توان کنترل بهینه‌تری بر رفت و آمد نامه رسان های شرکت پست اعمال کرد.
مدیر عامل شرکت پست ادامه داد: به وسیله دستگاه های مذکور، ضمن تصویربرداری از مرسولات، امکان کنترل مرسولات معیوب نیز فراهم می شود.
وی با اشاره به بارکدی که توسط این دستگاه روی مرسولات نصب می شود گفت: ضمن اخذ امضاء از گیرنده، مشخصات گیرنده به صورت بر خط(ONLINE) ثبت و به مراکز داده منتقل می شود.
 محبیان عراقی تصریح کرد: بر همین اساس، فرستندگان مرسولات می توانند از طریق شماره رهگیری مرسولات و وب سایت شرکت پست، مرسولات خود را رهگیری و از زمان، مکان و مشخصات گیرنده آن مرسوله مطلع شوند.
وی افزود: مهمترین هدف برقراری این سرویس در شبکه پستی، افزایش کیفیت خدمات در بخش توزیع است.
مدیر عامل شرکت پست درخصوص زمانبندی اجرای این پروژه اظهار داشت: در فاز اول برخی مناطق تهران تحت پوشش این سرویس قرار می گیرند و در فازهای دوم و سوم به ترتیب تمام مناطق تهران و کلیه استان های کشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا