مانیتورهای جدید سامسونگ با طراحی کریستالی TOC وارد بازار شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ،  این مانیتورها که در دو سری ۵۰۰ و ۷۰۰ به بازار عرضه شده است، از لحاظ طراحی و مشخصات فنی در بالاترین سطح مانیتور های موجود در بازار ایران قرار دارد.این سری مانیتورها که تحت انحصار شرکت سامسونگ قرار دارد دارای  تکنولوژی طراحی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ،  این مانیتورها که در دو سری ۵۰۰ و ۷۰۰ به بازار عرضه شده است، از لحاظ طراحی و مشخصات فنی در بالاترین سطح مانیتور های موجود در بازار ایران قرار دارد.
این سری مانیتورها که تحت انحصار شرکت سامسونگ قرار دارد دارای  تکنولوژی طراحی Touch of Color  است.
این فناوری مبتنی بر تزریق دوگانه، به سازنده این امکان را می دهد تا بدون استفاده از رنگ های مضر حاوی ترکیبات آلی فرار (VOC) ترکیبی از دورنگ با مواد شفاف را برای بدنه پدید آورد و به آن زیبایی خاصی ببخشد که از نمونه های آن میتوان مدل معروف T1900 را نام برد بود که با استقبال بی نظیری از سوی کاربران روبرو شده است.
از نوآوری های دیگر در طراحی هنری سری ۷۰۰، کلید های لمسی درخشنده است که به محض تماس با دست کاربر به آرامی روشن می شود و پس از انجام تنظیمات بطور خودکار پنهان می شود.
علاوه بر این پایه ی کریستالی شفاف آن حس معلق بودن صفحه در فضا را به کاربر القا می کند. پنل باریک این مانیتور نیز علاوه بر صرفه جویی در فضای میز کار کاربر، زیبایی خاصی را پدید می آورد.
با توجه به روند بازار جهانی مانیتور به سمت اندازه های بزرگتر سامسونگ این مانیتورهای جدید را در سایز های ۲۰، ۲۱.۵ و ۲۳ اینچ و با فرمت تصویر ۱۶:۹ به بازار عرضه خواهد کرد.
فرمت تصویر ۱۶:۹ علاوه بر سازگاری با قالب فیلم های کیفیت بالا (Full HD)،برای کاربر دید وسیع تری را در نرم افزارهای کاربردی و بازیها به ارمغان می آورد.
استفاده از فناوری های سازگار محیط زیست از دیگر مزایای این نمایشگرها می باشد که کاهش چشمگیر مصرف برق و عدم استفاده از ترکیبات مضر از نمونه های آنها می باشد.
این محصولات توسط شرکت سام الکترونیک نماینده انحصاری محصولات صوتی، تصویری، کامپیوتری و خانگی سامسونگ- به بازار معرفی خواهد شد و دارای شش ماه گارانتی تعویض در ابتدای دو سال گارانتی خواهد بود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا