بخش راه حل های نوکیا مهرماه راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، “آلبرتو تورس” که تا قبل از این به عنوان رئیس بخش مدیریت رسته های محصولات بوده است به عنوان سرپرست این بخش جدید منصوب شده و از ۹ مهربا پیوستن به هیئت رئیسه این شرکت کار خود را در این قسمت آغاز خواهد …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، “آلبرتو تورس” که تا قبل از این به عنوان رئیس بخش مدیریت رسته های محصولات بوده است به عنوان سرپرست این بخش جدید منصوب شده و از ۹ مهربا پیوستن به هیئت رئیسه این شرکت کار خود را در این قسمت آغاز خواهد کرد.
تورس از سال ۲۰۰۴ به نوکیا پیوسته است و قبل از سمت فعلی خود در زمینه های مختلفی مثل تبیین استراتژی در رابطه با گوشی های گران قیمت و خاص م های بالای مدیریتی را به عهده داشته است.
“الی پکا کالاسوو” رئیس هیأت مدیره نوکیا دراین باره گفت: “ما امروز به منظور تسریع و بهبود بخشیدن هرچه بیشتربه تغییرات سازمانی همچنین رسیدن به انعطاف پذیری لازم برای برآورده کردن نیازهای مشتری هایمان اقدام به تأسیس این بخش نموده ایم.
به گفته وی، راه اندازی این قسمت نه تنها ما را در تولید گوشی هایی مدرن با بهترین امکانات و سرویس یاری خواهد کرد بلکه مسیری را که بتوان این دو را به بهترین شکل در کنار یکدیگر قرار داد هموار می کند.
بخش راه حل ها راه کارهای پیشنهادی نوکیا در زمینه های مختلف را سازمان دهی کرده و آنها را با محصولات و خدمات شرکت همسو می سازد.
 مدیریت تولید راه حل های end-to-end به همراه پیاده سازی راه کارها میان بخش های مختلف سازمان و همچنین یکپارچه کردن طراحی و تجربیات مربوط به کاربران به منظور رسیدن به یک سرویس عالی برای مصرف کننده از عمده کارهاییست که این بخش در آینده بر عهده خواهد داشت.
نوکیا همانند قبل به تلاش خود دررابطه با تولید محصولات و خدمات رقابتی و پیشتاز ادامه خواهد داد.
 129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا