تعداد کاربران سرویس پرداخت اعتباری دوکومو به ۱۰ میلیون نفر رسید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “اینتو موبایل” ، دوکومو این موفقیت را مرهون عوامل مختلف از جمله تعمیم و محبوب سازی سرویس دهی Osaifu-Keitai  ( وابسته به دوکومو) و ترمینال های iD reader/writer و همچنین وفاداری به صداقت کاربرانش عنوان کرد.درحال حاضر حدود ۳۰ میلیون کاربر  دوکومو از گوشی های تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “اینتو موبایل” ، دوکومو این موفقیت را مرهون عوامل مختلف از جمله تعمیم و محبوب سازی سرویس دهی Osaifu-Keitai  ( وابسته به دوکومو) و ترمینال های iD reader/writer و همچنین وفاداری به صداقت کاربرانش عنوان کرد.
درحال حاضر حدود ۳۰ میلیون کاربر  دوکومو از گوشی های تلفن همراه که با سرویس های Osaifu-Keitai همخوانی دارند و حدود ۴۲۰ هزار نفر کاربر iD readers/writers در سراسر ژاپن دارد.
سرویس DCMX در محل های اجتماع فروشگاهی ، خرده فروشان الکترونیک ، رستوران ها و حتی تاکسی ها استفاده می شود.
سرویس یادشده به ۳ صورت DCMX mini ، standard “DCMX” plan و DCMX GOLD ارایه می شود.
کاربران سرویس های standard DCMX و DCMX GOLD می توانند  از خدمات ویژه درزمان خرید استفاده کنند.
سرویس DCMX از ماه آوریل ( فروردین – اردیبهشت) سال ۲۰۰۶ میلادی راه اندازی شده و تعداد کاربرانش تا ماه نوامبر ( آبان – آذر) همان سال به یک میلیون نفر رسید.
تعداد کاربران سرویس یاد شده در فوریه ( اسفند – فروردین) سال ۲۰۰۸ میلادی به ۵ میلیون رسیده و درحال حاضربه  10 میلیون نفر افزایش یافته است.
شرکت ان تی تی دوکوموNTT DoCoMo, Inc. درسال ۱۹۹۱ در ژاپن تاسیس شد. این شرکت در زمینه ارایه خدمات بی سیم یا وایرلس فعالیت دارد و از محصولات این شرکت می توان ازجمله از خدمات PDC, i-mode, W-CDMA, FOMA, HSDPA, PHS نام برد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا