بخش آموزش پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی فعال می‌شود

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رامین نواب‌پور – مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی این پژوهشکده – با اعلام این خبر گفت: یکی از اولویت‌های اصلی پژوهشکده فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی در اجرای آموزش‌های آکادمیک، برگزاری دوره‌های مشترک با همکاری دانشگاه‌های معتبر از جمله دانشگاه علم و فرهنگ است.وی به آموزش‌های …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رامین نواب‌پور – مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی این پژوهشکده – با اعلام این خبر گفت: یکی از اولویت‌های اصلی پژوهشکده فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی در اجرای آموزش‌های آکادمیک، برگزاری دوره‌های مشترک با همکاری دانشگاه‌های معتبر از جمله دانشگاه علم و فرهنگ است.
وی به آموزش‌های فنی و تخصصی در این پژوهشکده اشاره کرد و گفت: در قالب یک برنامه کلان، طرح توانمندسازی نیروی انسانی در بخش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات کشور (فاوا) را در چهار بخش برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با آغاز آموزش‌های تخصصی – کاربردی در پژوهشکده اجرایی می‌شود.
نواب‌پور با اشاره به این که طرح توانمندسازی نیروی انسانی در بخش فاوا در چهار بخش اجرایی می‌شود، گفت: مهندسی فن‌آوری اطلاعات، مدیریت فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و زیرساخت و کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر ICT حوزه‌های اصلی است که در این طرح بدان پرداخته می‌شود. طراحی و اجرای این دوره‌ها کاملاً با توجه به نیاز جامعه و کشور در حوزه فاوا است.
مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی بر اجرای دوره‌های مدیریت راهبردی کسب و کار(MBA) در بخش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد و گفت: دوره‌های MBA از دوره‌های مورد توجه نظام آموزشی برای توانمندسازی مدیران و کارشناسان کشور است.
او افزود: به همین علت پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی با مطالعه و شناسایی نیازهای دانشی و مهارتی مدیران حوزه فاوا، نسبت به برنامه‌ریزی و تدوین این دوره‌ها اقدام کرده است.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره‌های MBA پاسخگویی به نیازهای واقعی کشور و کاربردی کردن آموزش‌های این حوزه است، تاکید کرد: مدت این دوره‌ها یک سال بوده و در چهار گرایش مدیریت راهبردی فن‌آوری اطلاعات، مدیریت پروژه های فن‌آوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای فن‌آوری اطلاعات ارائه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا