افزایش آگهی‌های موبایلی باعث کاهش هزینه خدمات مخابراتی می‌شود

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، کارشناسان اعلام کرده‌اند که این روزها تلفن‌های همراه نیز در وضعیت مشابهی به‌سر می‌برند و هرچه حجم تبلیغات بازرگانی در اینترنت و تلفن‌های همراه بیشتر شود، گوشی‌ها و خدمات مخابراتی با قیمت ارزان‌تر فروخته می‌شوند.“امانوئل آلیکس ” مدیر تبلیغات موبایلی شرکت Pudding Media گفت: «اگر شرکت‌های مخابراتی از …

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، کارشناسان اعلام کرده‌اند که این روزها تلفن‌های همراه نیز در وضعیت مشابهی به‌سر می‌برند و هرچه حجم تبلیغات بازرگانی در اینترنت و تلفن‌های همراه بیشتر شود، گوشی‌ها و خدمات مخابراتی با قیمت ارزان‌تر فروخته می‌شوند.
“امانوئل آلیکس ” مدیر تبلیغات موبایلی شرکت Pudding Media گفت: «اگر شرکت‌های مخابراتی از فروش آگهی‌های تبلیغاتی پول بیشتری کسب کنند، خدمات و سرویس‌های خود را با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشترکان می‌گذارند».
او خاطرنشان کرد:‌«بازاریابی‌های موبایلی از طریق سرویس پیامک، به طور یقین قیمت گوشی و خدمات مخابراتی را کاهش خواهد داد و هزینه‌های اضافی را از قبوض تلفن‌همراه حذف خواهد کرد. زیرا در این صورت شرکت‌های مخابراتی درآمد مورد نیاز خود را از شرکت‌های آگهی‌دهنده کسب می‌کنند».
آلیکس بر این باور است که اگر شرکت‌های مخابراتی با سیستم‌های بازاریابی موبایلی سازگاری بیشتری پیدا کنند، این مسئله می‌تواند مزایای فراوانی را در آینده به همراه داشته باشند و شرایطی نظیر مطبوعات و رسانه‌های سنتی را تداعی کند. او در ادامه گفت: «اگر حجم انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در یک نشریه کاهش یابد، قیمت آن نشریه بیشتر می‌شود و مردم مجبور خواهند بود که با پرداخت هزینه بالاتر، آن نشریه را خریداری کنند. در این شرایط، اگر آگهی‌های تبلیغاتی نیز با حجم کم در تلفن‌های همراه منتشر شوند، قیمت خدمات ارایه شده در این زمینه بالا خواهد بود».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا