جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال از برگزیدگان حمایت می کند

به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، به همین منظور، بخش «حمایت از توسعه رسانه های دیجیتال» به عنوان یکی از بخش های فعال جشنواره و نمایشگاه از آثار برگزیده و همچنین آثاری که از کیفیت و قابلیت بالایی برخوردار باشد، حمایت می کند. این …

به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، به همین منظور، بخش «حمایت از توسعه رسانه های دیجیتال» به عنوان یکی از بخش های فعال جشنواره و نمایشگاه از آثار برگزیده و همچنین آثاری که از کیفیت و قابلیت بالایی برخوردار باشد، حمایت می کند. این حمایت ها چیزی فراتر از جوایز و لوح افتخاری است که به طور معمول از سوی برگزار کنندگان به برگزیدگان اهدا می شود.
بخش حمایت از توسعه رسانه های دیجیتال، تمام امور مربوط به توسعه کمی و کیفی رسانه های دیجیتال را تحت پوشش خود دارد. این بخش با شناسایی آثاری که قابلیت  توسعه را دارند با اقداماتی همچون خرید آثار، تهیه کنندگان آن را مورد حمایت قرار می دهد.
 کمک به انتشار و یا تولید برخی از محصولات، پرداخت هزینه های مربوط به خدمات میزبانی آثار، کمک به معرفی اثر در رسانه ها و… نیز در دیگر حمایت هایی است که شامل حال آثار برگزیده و خالقان آن خواهد شد.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از هشتم تا هجدهم مهرماه امسال در مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار می شود.
این  جشنواره  در شش بخش اصلی و هشت بخش جنبی به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا