بازار گوشی های آیفون به دلیل هزینه بالا کساد است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، به دلیل برخورداری هزینه بالای انواع گوشی های آیفون و فراگیر نشدن این برند در بازار تلفن همراه باعث شده است تا مشتریان تمایل چندانی برای خرید این نوع گوشی ها نداشته باشند.“حمید سجادی” یکی از فروشندگان گوشی های آیفون در بازار تلفن همراه معتقد است که گوشی های …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، به دلیل برخورداری هزینه بالای انواع گوشی های آیفون و فراگیر نشدن این برند در بازار تلفن همراه باعث شده است تا مشتریان تمایل چندانی برای خرید این نوع گوشی ها نداشته باشند.
“حمید سجادی” یکی از فروشندگان گوشی های آیفون در بازار تلفن همراه معتقد است که گوشی های آی فون به صورت محدود وارد بازار می شوند،و این نوع گوشی ها بیشتر از سوی اقشار تحصیل کرده جامعه خریداری می شود.
 وی افزود: تا کنون مارک آی فون در بازار تلفن همراه کشور فراگیر نشده است به همین دلیل اکثر مشتریان ترجیح به خرید سایر برندها دارند.
این فعال بازار ادامه داد: جدیدترین مدل آی فون موسوم به ” ۳GS” است که برای اولین بار با قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با گارانتی غیر رسمی وارد بازار شد.
گوشی ۳GS آیفون که با دو ظرفیت ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی در بازار عرضه شده است هم اکنون به ترتیب با قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان در اختیار در بازار عرضه می شود که تا کنون نیز از میزان بالای فروش برخوردار نشده است.
گوشی ۳G این برند نیز عرضه شده با دو ظرفیت ۸و ۱۶ گیگابایتی به ترتیب به بهای ۷۳۰ و ۸۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا