ماهواره امید مهر تائیدی بر عملکرد تقی پور

رضا رحمانی عضوکمیسیون صنایع و معادن در گفت و گو با خبرنگار موج با بیان این مطلب اظهار داشت: وی تاکنون در هر سمتی، توانایی های خود را به اثبات رسانده است.وی افزود: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوی اطلاعات نیروی کلیدی، فعال، سخت کوش، موفق و متخصصی است که در هر پستی به خوبی مسئولیت …

رضا رحمانی عضوکمیسیون صنایع و معادن در گفت و گو با خبرنگار موج با بیان این مطلب اظهار داشت: وی تاکنون در هر سمتی، توانایی های خود را به اثبات رسانده است.
وی افزود: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوی اطلاعات نیروی کلیدی، فعال، سخت کوش، موفق و متخصصی است که در هر پستی به خوبی مسئولیت های خود را به انجام رسانده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه تقی پور برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، تصریح کرد: برنامه وی در این کمیسیون مورد تائید اعضاء قرار گرفت و از آن استقبال شد.
وی اضافه کرد: کمیسیون های اختصاصی با توجه بیشتری به بررسی برنامه های وزرا می پردازند و با مورد قبول واقع شدن در کمیسیون صنایع، تائید برنامه های تقی پور در صحن علنی مجلس قوت می گیرد.
رحمانی در پاسخ به این سوال که پیش بینی وی از رای نمایندگان مردم به وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات چیست، ابراز داشت: تاکنون نظرنمایندگان نسبت به وزارت وی مثبت بوده و در صورتی که وضع به همین منوال پیش رود، وی از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا