افزایش موارد انفجار گوشی های آی فون و آی پاد در اروپا

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” بی بی سی” ،درپی انتشار انفجار و آتش سوزی ناگهانی گوشی های یاد شده ، استقبال کاربران اروپایی از این گوشی ها کاهش یابد.شرکت آمریکایی ” اپل ” (Apple ) تولید کننده این گوشی ها در واکنش به این اخبار ،  اعلام کرد،  تا امروز …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” بی بی سی” ،درپی انتشار انفجار و آتش سوزی ناگهانی گوشی های یاد شده ، استقبال کاربران اروپایی از این گوشی ها کاهش یابد.
شرکت آمریکایی ” اپل ” (Apple ) تولید کننده این گوشی ها در واکنش به این اخبار ،  اعلام کرد،  تا امروز هیچ تاییدیه ای مبنی بر انفجار و یا آتش گرفتن گوشی iPhone 3GS  براثر داغ شدن باتری گوشی ها  تاییدنشده است.
این شرکت افزود ،  با اینحال تعدادی گزارش رسیده دراین باره،  که تعداد مواردشان از اعداد یک رقمی تجاوز نمی کند ، دردست تحقیق و بررسی است.
بنابراعلام شرکت اپل ، درباره  موارد گزارش شده  از شکسته شدن شیشه گوشی ها تحقیق وبررسی شد و مشخص شد شیشه گوشی های یاد شده – آی فون –  براثر فشار خارجی ( فشار از بیرون) بوده است.
تاکنون موارد از نقص فنی یاد شده درگوشی های ساخت شرکت اپل در فرانسه ، انگلیس ، هلند و سوئد گزارش شده است.
درحوادث یاد شده ، کاربر گوشی های متحمل هیچ جراحتی نشده و خوشبختانه تکه های شیشه هایی که به سمت بیرون پرتاب شده اند ، ناحیه چشم یا گوشی کاربر را زخمی نکرده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا