نگاهی به بازار گوشی های پرفروش طی هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی XpressMusic 5800  نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۰۵هزار تومان در بازار عرضه شد مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش ترین های این برند …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی XpressMusic 5800  نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۰۵هزار تومان در بازار عرضه شد مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی ۶۵۰۰ اسلاید نیز با قیمت ۲۵۰ هزار تومان توانسته طی هفته ای که گذشت در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفت.
گوشی C902 سونی اریکسون که با گارانتی غیر رسمی به بهای ۲۲۶ هزار تومان در بازار عرضه می شود توانست در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از امکانات اصلی گوشی C902 سونی اریکسون به شمار می آید.
مدل های  G900 ، T650 و K810 سونی اریکسون که به ترتیب به بهای ۱۹۸ ، ۱۹۰ و ۱۸۷ هزار تومان در  بازار عرضه می شود توانست در لیست پرفروش ترین های این برند طی هفته گذشته قرار گیرد.
گوشی F480 سامسونگ که از حدود دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است با بهای فروش ۲۸۵ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی  دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت بهره می برد.
گوشی S8300 این برند نیز با قیمت فروش ۴۱۸ هزار تومان توانسته در بازار تلفن  همراه مورد تقاضای اکثر مشتریان قرار گیرد.
این گوشی مدل ارتقا یافته Touch Pro است که با قیمت فروش ۷۲۰هزار تومان توانسته در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱۵ مگاپیکسلی است.
گوشی Diamond2  اچی تی سی با قیمت فروش ۵۷۰هزار تومان توانست در جایگاه دوم لیست پرفروش این برند در بازار قرار گرفت.
در همین حال گوشی KF350 این برند کره ای که به بهای ۱۷۵ هزار تومان فروخته می شود نیز در لیست پرفروش ترین های ال جی جای گرفته است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت و صفحه نمایش TFT از ویژگی های گوشی این گوشی تاشو ال جی به شمار می آید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا