هشدار سیاستمداران پاکستانی به رگولاتوری تلکام این کشور

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” دیلی تایمز” ،  کمیته ارتباط از راه دور و فن آوری اطلاعات سنای پاکستان  از تشکیلات رگولاتوری تلکام این کشور خواست از حفاظت منافع  ورعایت  حقوق مشترکان اپراتوری تلفن همراه اطمینان حاصل کند.اعضای کمیته یاد شده اعلام کردند ،  گسترش بخش سرویس دهی تلکام مهم …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” دیلی تایمز” ،  کمیته ارتباط از راه دور و فن آوری اطلاعات سنای پاکستان  از تشکیلات رگولاتوری تلکام این کشور خواست از حفاظت منافع  ورعایت  حقوق مشترکان اپراتوری تلفن همراه اطمینان حاصل کند.
اعضای کمیته یاد شده اعلام کردند ،  گسترش بخش سرویس دهی تلکام مهم است ولی رضایت مشترکان مهم تر از آن است.
کمیته یاد شده همچنین دراظهار نظر دراین خصوص ، اعلام کرد ،  شرکت های تلکام سود باد آورده وسرشاری را بدست می آورند ولی به بهبودی کیفیت سرویس دهی  یویژه در  مناطق روستایی و دورافتاده کشور ، کمتر بها می دهند.
کمیته یاد شده به تشکیلات رگولاتوری تلکام پاکستان توصیه کرد به نحو مطلوب وموثر وظایفش را انجام داده و به مسایل مهم  بویژه مربوط به کیفیت سرویس دهی رسیدگی کند.
همچنین به رگولاتوری یاد شده اعلام شد در باره ثبت سیم کارت ها و روند تایید آنها ، به منظور جلوگیری از هرگونه سوی استفاده ، با دقت و هوشیاری اقدام شود.
تعداد کاربران تلفن همراه درپاکستان درپایان ۳ ماهه اول سال جاری میلادی افزون بر ۹۱ میلیون نفر با ضریب نفوذ ۵۲ درصد اعلام شده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا