نماد مخابرات با ۴۲ درصد رشد قیمت بازگشایی شد

 به گزارش خبرنگار بورس موبنا، در جریان معاملات روز چهارشنبه نماد شرکت مخابرات در قیمت ۲۳۷ تومان مورد بازگشایی قرار گرفت و ۲۳ میلیون سهم آن معامله شد. این بازگشایی درحالی صورت گرفت که نماد شرکت مخابرات قبل از توقف ۱۵۹ تومان بود و اکنون بعد از ۲۶ روز غیبت با ۴۲ درصد افزایش قیمت …

 به گزارش خبرنگار بورس موبنا، در جریان معاملات روز چهارشنبه نماد شرکت مخابرات در قیمت ۲۳۷ تومان مورد بازگشایی قرار گرفت و ۲۳ میلیون سهم آن معامله شد.
این بازگشایی درحالی صورت گرفت که نماد شرکت مخابرات قبل از توقف ۱۵۹ تومان بود و اکنون بعد از ۲۶ روز غیبت با ۴۲ درصد افزایش قیمت با قیمت ۲۳۷ تومان باز شد.  
براساس این گزارش  این سهم که ۷ هزار و 662 دفعه معامله شد. در نهایت بازگشایی نماد این شرکت بزرگ و پر تاثیر در بورس با افزایش ۴۲ درصدی قیمت این سهم مواجه شد و شاخص کل بورس را برای اولین بار در سال ۸۸ وارد کانال ۱۱ هزار واحد کرد و در ساعت ۱۱ با ۷۲۰ واحد افزایش که ۵۶۵ واحد آن ناشی از تاثیر مخابرات است در عدد ۱۱ هزار و ۷۰۳ واحد متوقف گردید.

پیش‌بینی ۱۱۴ ریالی درآمد هر سهم مخابرات ایران برای سال ۸۸
شرکت مخابرات ایران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۸۸ با سرمایه ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال را مبلغ ۱۱۴ ریال اعلام کرد. شرکت مخابرات ایران «سهامی عام» در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب، ۱۱۳ درصد افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها، ۱۷۴ درصد افزایش سود عملیاتی و ۱۷۱ درصد افزایش سود پس از کسر مالیات را نشان می‌دهد.
براساس این گزارش هیأت ‌مدیره این شرکت در نظر دارد برنامه افزایش سرمایه شرکت را به مبلغ ۳ هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال به مجمع پیشنهاد دهد.
همچنین هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران برای سال مالی ۱۳۸۸ سیاست تقسیم اعلام نکرده است.شرکت مخابرات ایران «سهامی عام» با نماد «اخابر» ، درگروه مخابرات در بازار اول فعالیت می‌کند.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا