سرعت اینترنت در ایالات متحده وضعیت نامطلوبی دارد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از  ” پی سی مگ” ، نتایج آزمایش سالانه ” کارکنان مخابرات آمریکا” Communications Workers of America  (CWA ) حاکی است ، وضعیت سرعت دسترسی کاربران به اینترنت در ایالت های جنوبی یا غربی ایالات متحده ، پایین تر از سرعت یاد شده در ایالات شمال شرقی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از  ” پی سی مگ” ، نتایج آزمایش سالانه ” کارکنان مخابرات آمریکا” Communications Workers of America  (CWA ) حاکی است ، وضعیت سرعت دسترسی کاربران به اینترنت در ایالت های جنوبی یا غربی ایالات متحده ، پایین تر از سرعت یاد شده در ایالات شمال شرقی یا شرق این کشوراست.
بنابراعلام نتایج مطالعات انجام شده توسط  CWA در ۲۵ اوت ( ۳ شهریور) ، سرعت متوسط دانلود از اینترنت درآمریکا طی سال گذشته فقط ۱.۶ مگابیت برثانیه افزایش یافته است .
با این نرخ رشد سرعت متوسط دانلود در آمریکا ، ۱۵ سال طول می کشد تا سرعت یاد شده در آمریکا به سرعت کنونی دانلود اینترنتی در کره جنوبی برسد.
کره جنوبی از این لحاظ درجهان مقام اول را دارد.
نتایج مطالعات صورت گرفته توسط CWA درباره سرعت متوسط دانلود اینترنتی در آمریکا درسال ۲۰۰۹ میلادی ، براساس اطلاعات جمع آوری شده از افزون بر ۴۱۳ هزار کاربر اینترنت که طی مدت زمانی یکساله از ماه می ( اردیبهشت – خرداد) سال ۲۰۰۸ میلادی تا ماه می سال ۲۰۰۹ میلادی مورد بررسی قرارگرفتند ، اعلام شده است.
همچنین نتایج این آزمایش و بررسی نشان داد فقط ۲۰ درصد از کاربرانی که در این مطالعه مورد بررسی قرارگرفتند به سرعت اینترنتی در رنج سرعت موجود در ۳ کشور برتر کره جنوبی ، ژاپن و سوئد دسترسی دارند.
به عبارت دیگر ، حدود ۱۸ درصد کاربران به استاندارد تعریف شده توسط ” کمیسیون فدرال مخابرات” آمریکا ( FCC ) برای اینترنت پهن باند که دست کم ۷۶۸ کیلوبیت برثانیه است ، دسترسی دارند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا