تقی پور با عمل به ۳۰ درصد از وعده هایش موفق خواهد بود

حمید رضا کاتوزیان درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تایید تقی پوربرای تصدی پست وزیر،اظهارداشت: وی فردی مسلط به حوزه ارتباطات ، فناوری اطلاعات و مخابرات است که می تواند آثارمثبتی را دراین حوزه به جای گذارد.وی بابیان اینکه برنامه های ارائه شده ازسوی وزیر پیشنهادی جدید نیست و پیش از این توسط …

حمید رضا کاتوزیان درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تایید تقی پوربرای تصدی پست وزیر،اظهارداشت: وی فردی مسلط به حوزه ارتباطات ، فناوری اطلاعات و مخابرات است که می تواند آثارمثبتی را دراین حوزه به جای گذارد.
وی بابیان اینکه برنامه های ارائه شده ازسوی وزیر پیشنهادی جدید نیست و پیش از این توسط وزاری گذشته مطرح شده بود،گفت: درصورتیکه تقی پور بتواند به ۳۰ درصد ازبرنامه ارائه شده خودعمل کند ،وزیر موفقی خواهد بود.
کاتوزیان با اشاره به برخی برنامه های تقی پورنظیر کاهش هزینه استفاده ازاینترنت و افزایش دسترسی ها به این شبکه گفت: با تحقق این برنامه ها  تحولات داخل کشور ازلحاظ علمی و فنی می تواند سرعت  شتاب بیشتری به خود بگیرد.
به گزارش موبنا دکتر محمود احمدی نژاد رئیس فعلی سازمان فضایی ایران را برای تصدی پست وزارت ارتباطات درکابینه دهم به مجلس معرفی کرده است.
مهندس رضا تقی پوردارای مدرک مهندسی کامپیوترازدانشگاه شهید بهشتی سال ۶۴، مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ازدانشگاه علم و صنعت- سال ۷۹ واز سال۸۴ دانشجوی دوره دکتری علوم پیشرفته مدیریت است.
وی معاونت تحقیقات صنعتی گروه الکترونیک و مخابرات ۶۷-۶۴، مدیر صنعت الکترونیک و کامپیوتر-گروه الکترونیک و مخابرات ۶۹-۶۷، مدیر صنایع امنیت مخابرات-گروه صنایع مخابرات ۷۵-۶۹، مدیر عامل صنایع الکترونیک شیراز ۸۱-۷۵ و مدیر عامل صنایع مخابرات ایران ۸۶-۸۱ را در کارنامه خود دارد.
پرتاب ماهواره امید یکی از مهم ترین دستاورد های هوافضا در زمان حضورمهندس تقی پور در سازمان فضایی ایران به شمار می رود.
وظیفه سازمان ملی فضایی ایران، پژوهش درزمینه استفاده از فضا و برنامه‌ریزی برای گسترش فن‌آوری‌های فضایی کشور با استفاده از دانش بومی و همکاری‌های بین‌المللی است.
۱۱۷/۲۰ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا