معرفی گوشی ۶۷۶۰ اسلاید نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در لیست جدیدترین های نوکیا قرار دارد در ابعاد ۵/۹۷ در ۵/۱۵ در ۹/۵۷ میلیمتری ساخته شده است.این گوشی ۹/۱۲۳ گرمی دارای یک صفحه ی کلید استاندارد و کامل است که گوشی ۶۷۶۰ را به یک کامپیوتر جیبی شبیه می سازد و برای کار با شبکه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که در لیست جدیدترین های نوکیا قرار دارد در ابعاد ۵/۹۷ در ۵/۱۵ در ۹/۵۷ میلیمتری ساخته شده است.
این گوشی ۹/۱۲۳ گرمی دارای یک صفحه ی کلید استاندارد و کامل است که گوشی ۶۷۶۰ را به یک کامپیوتر جیبی شبیه می سازد و برای کار با شبکه ی اینترنت و نیز نوشتن متن و پیام کوتاه بسیار به کار می آید.
صفحه نمایش این مدل نوکیا  TFT 4/2 اینچی است که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را داراست.از دیگر ویژگی های این گوشی قابلیت حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایتی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت و بلوتوث نسخه دو است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری گوشی  6760 اسلاید نوکیا  15/3 مگاپیکسلی است که از قابلیت فیلمبرداری نیز برخوردار است.این گوشی همچنین دارای تراشه GPS است و نقشه های نوکیا را هم پشتیبانی می کند.
نوکیا ۶۷۶۰ Slide دارای سیستم عامل Symbian نوکیا سری ۶۰ ، پشتیبانی از فرمت های ایمیل و برخورداری از باتری  Li-Ion با توان ۱۵۰۰ میلی آمپری از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی می باشد.
گوشی ۶۷۶۰ اسلاید نوکیا با سه رنگ بندی سفید، مشکی و قرمز تولید می شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا