تقی پور، برنامه های خود را در کمیسیون صنایع مجلس تشریح کرد

نماینده مردم تبریز در مجلس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در جمع بندی این نشست، اظهار داشت: “تقی پور” در مجموع توانست رای مثبت نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس را جلب کند و به نظر من رای اعتماد خوبی از مجلس خواهد گرفت.رحمانی در خصوص برنامه های آتی وزیر پیشنهادی …

نماینده مردم تبریز در مجلس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در جمع بندی این نشست، اظهار داشت: “تقی پور” در مجموع توانست رای مثبت نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس را جلب کند و به نظر من رای اعتماد خوبی از مجلس خواهد گرفت.
رحمانی در خصوص برنامه های آتی وزیر پیشنهادی ارتباطات، گفت: تقی پور در نشست روز گذشته(دوشنبه) خود با نمایندگان مجلس بر توسعه فناوری اطلاعات تاکید و برنامه های خود را در زمینه ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه این حوزه مطرح کرد.
وی افزود: از دیگر برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات، توجه به تولید داخلی در بخش صنایع الکترونیک و مخابرات بود، همچنین وی بر حل معضلات شبکه تلفن همراه تاکید کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد تقاضای نمایندگان از وزیر پیشنهادی گفت: مهمترین درخواست نمایندگان، تسریع در عملیاتی کردن دولت الکترونیک بود که با اجرای آن هم سرعت خدمات رسانی به مردم افزایش می یابد و هم بسیاری از معضلات دیوان سالاری اداری برچیده می شود.
رحمانی افزود: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین از وزیر پیشنهادی ارتباطات خواستند برنامه های خود را با عنایت به برنامه چشم انداز بیست ساله و برنامه های پنج ساله توسعه اقتصادی هماهنگ کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس از حضور “کامران دانشجو” وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون صنایع خبر داد و گفت: ایجاد رشته های جدید، انجام اصلاحات ساختاری در حوزه آموزش عالی و توسعه فعالیت های پژوهشی از برنامه های وزیر پیشنهادی علوم بود که وی در این نشست به تشریح آنها پرداخت.
رحمانی گفت: پیوند دادن فعالیت های پژوهشی با صنایع و نیازهای روز جامعه از موارد مورد تاکید وزیر پیشنهادی علوم بود و وی اعتقاد داشت پژوهشهای علمی در دانشگاهها باید آثار و نتایج خود را در زندگی مردم نمایان کند و انتزاعی نباشد.
وی افزود: نشست کمیسیون صنایع با وزیران پیشنهادی ادامه دارد و قرار است بدنبال نشست روز یکشنبه با “علی اکبر محرابیان” وزیر پیشنهادی صنایع و معادن روز چهارشنبه
(فردا) نیز این کمیسیون دوباره میزبان محرابیان باشد و به بررسی برنامه های وی بپردازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا