شناخت و بومی‌سازی فن‌آوری‌های حوزه مدیریت یکپارچه شبکه

غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: مشکل عمده‌ در حوزه مدیریت شبکه این است که محدود بودن منابع عرضه کننده محصولات باعث کاهش توان مدیریت یکپارچه در شبکه می شود زیرا هر کس مدیریت خود را بر شبکه خود اعمال می‌کند.وی افزود: به دنبال ایجاد سند راهنما برای …

غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: مشکل عمده‌ در حوزه مدیریت شبکه این است که محدود بودن منابع عرضه کننده محصولات باعث کاهش توان مدیریت یکپارچه در شبکه می شود زیرا هر کس مدیریت خود را بر شبکه خود اعمال می‌کند.
وی افزود: به دنبال ایجاد سند راهنما برای ایجاد مدیریت یکپارچه شبکه سیستم که شامل چند فاز خواهد بود هستیم. در این راستا ابتدا برای کل مخابرات کشور یک سند راهنما ارائه خواهیم داد که در پنج سند زیرمجموعه تنظیم خواهد شد.
داداش‌زاده با بیان اینکه سند راهنمایی که با پنج زیرمجموعه تدوین خواهد شد به منظور توسعه شبکه است، تصریح کرد: فاز دوم تدوین برنامه اجرایی و فاز سوم استخراج RFP پروژه‌هایی است که هم خود مرکز اجرا می‌کند و هم باید در راستای بومی سازی فن آوری ها به شرکت های توانمند خصوصی، برون سپاری شود.
به گفته وی امسال این پروژه را با همکاری دانشگاه‌ها انجام خواهیم داد تا بتوانیم در حوزه مدیریت شبکه جایگاه خوبی را برای خود تعریف کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا