ورود نوکیا به بازار نت بوک

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “سلولار نیوز” ،  با تایید این موضوع توسط نوکیا ،  به شایعات منتشر شده طی مدت اخیر مبنی بر تایید یا تکذب خبر یاد شده ، پایان داده شد.شرکت نوکیا نت بوک جدیدخود را با نام Booklet 3G که دارای سیستم عامل ویندوز  مایکروسافت ، تراشه پردازشگر Intel …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “سلولار نیوز” ،  با تایید این موضوع توسط نوکیا ،  به شایعات منتشر شده طی مدت اخیر مبنی بر تایید یا تکذب خبر یاد شده ، پایان داده شد.
شرکت نوکیا نت بوک جدیدخود را با نام Booklet 3G که دارای سیستم عامل ویندوز  مایکروسافت ، تراشه پردازشگر Intel Atom ، باتری با ظرفیت کار تا ۱۲ ساعت ، وزن ۱.۲۵ کیلوگرم و ضخامت اندکی بیش از ۲ سانتیمتر است ، عرضه می کند.
یکی از مدیران ارشد نوکیا گفت : تجارت ما در ارتباط با مردم ومطابق با درخواست و سلیقه آنهاست و عرضه نت بوک Nokia Booklet 3G با توجه به ارزیابی های صورت گرفته ما در پاسخ  به نیاز و خواست مردم انجام می شود.
نت بوک یاد شده همچنین دارای پورت HDMI برای خروجی HD video ، دوربین درقسمت جلو برای استفاده در مکالمه ویدیویی ، فن آوری بلوتوث ، کارت خوان SD ، صفحه  نمایش ۱۰ اینچی HD و سیستم مکان یاب جهانی A-GPS با سیستم نقشه خوان Ovi Maps است.
جزییات بیشتر درباره این نت بوک از جمله قیمت فروش و تاریخ دقیق عرضه به بازار ، در ۲ ماه سپتامبر ( ۱۱ شهریور) سال جاری میلادی در  Nokia World منتشر می شود.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا